برندهای معروف مبلمان در جهان, دانستنی‌ها

برندهای معروف مبلمان در جهان (4)

برندهای معروف مبلمان در جهان

در مطالب گذشته به معرفی تعدادی از برترین، معروف‌ترین‌ و گران‌ترین برندهای مبلمان و لوازم خانگی در جهان اشاره کردیم، در این مطلب به معرفی تعداد دیگری از آن‌ها می‌پردازیم: برندهای معروف مبلمان در جهان

13) فندی کاسا

برند ایتالیایی فندی کاسا «Fendi Casa» در سال ۱۹۸۹ در زمینه طراحی و تولید مبلمان و لوازم خانگی لوکس و متفاوت تأسیس و شروع به کار کرد. نوآوری و خلاقیت این برند معتبر در طراحی مبلمان سبک کلاسیک، مدرن و معاصر شهرت جهانی دارد. محصولات فندی کاسا برای تمام بخش‌های منزل از جمله اتاق نشیمن، پذیرایی، اتاق خواب و آشپزخانه مناسب هستند. محصولات باکیفیت فندی شامل طراحی و تولید انواع مختلف مبلمان از جمله میز، صندلی، مبلمان راحتی، کنسول، تخت‌خواب و … می‌باشد.

 

برندهای معروف مبلمان در جهان

Fendi-casa

یکی از نکات جالب درباره برند فندی این است که این شرکت معتبر در زمینه طراحی داخلی جت‌های شخصی، کشتی‌ها و قایق‌های خصوصی نیز فعالیت می‌کند، به گونه‌ای که طرح‌های موفق آن در دکوراسیون داخلی قایق لوکس CRN 128 ساخت شرکت «Ferretti» خیره‌کننده است.

14) فرنچ هریتیج

شرکت «French Heritage» در سال 1981 توسط ژاک وایزر «Jacques Wayser» و همسرش خانم هنسی وایزر «Henessy Wayser» در لس آنجلس تأسیس و شروع به کار کرد. این برند لوکس، مدرن و گران قیمت، کالاهای خود را به سبک فرانسوی طراحی و روانه بازار مبلمان می‌کند. مبلمان هریتیج فرنچ (میراث فرانسوی)، با استفاده از چوب‌های مرغوب و پارچه‌های گرانبها به دکوراسیون منازل شکوه و جلال ویژه سبک مدرن معاصر را می‌بخشد.

 

برندهای معروف مبلمان در جهان

French Heritage

 

برندهای معروف مبلمان در جهان (5)

بیشتر بخوانید:  گنجینه‌ی تخت‌های سلطنتی ایران (1)

 

15) هنکل هریس

برند آمریکایی هِنکل هریس «Henkel Harris» در سال 1946 میلادی با تلاش شبانه‌روزی کارول هِنکل «Carroll Henkel» و همسرش «ماری» در یک کارخانه کوچک تأسیس و شروع به فعالیت کرد. مبلمان این برند آنتیک بسیار باکیفیت، بادوام و زیباست و در زمره مبلمان مشهور و محبوب جهان قرار دارد.

 

برندهای معروف مبلمان در جهان

Henkel Harris

16) برابو

برند جوان و تازه‌کار برابو «Brabbu» در سال 2011 تأسیس شد و با ارائه سبکی جدید در عرصه مبلمان و طراحی داخلی خیلی زود به شهرت رسید. طرح‌های زیبای این برند پرتغالی حس اشتیاق، قدرت و استقامت را به بیننده القا می‌کند. این برند نام آشنا در زمینه طراحی و تولید انواع مبلمان، ویترین، رویه دوزی، روشنایی، قالیچه، تولیدات هنری و لوازم فرعی فعالیت می‌کند و با توجه به خلاقیت و نوآوری در استفاده از متریال باکیفیت و متنوع حضور فعالی در عرصه مبلمان و دکوراسیون داخلی جهان دارد. محصولات برابو شامل طراحی و تولید مبلمان چوبی، میزهای مرمری، کابینت با روکش چوبی و آینه‌های مسی و … است.

برندهای معروف مبلمان در جهان

barabbu


نویسنده: اعظم داودی

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *